NAROČITE SERVIS

Izpolnite obrazec za naročilo servisa ali uveljavljanje garancije. Tu smo, da vam pomagamo.

Preden izpolnite obrazec, preberite nekaj kratkih pojasnil: 

  • Podajte čim bolj konkreten opis težave. 
  • V primeru uveljavljanja garancijskega zahtevka obvezno dopišite tudi številko računa in datum izdaje računa. 
  • Po prejemu vašega naročila servisa bomo preverili vse prejete informacije in vas po potrebi kontaktirali za dodatna pojasnila v zvezi s pripravo predračuna. 
  • Pošljemo vam predračun, ki ga potrdite pisno s poslanim sporočilom na E: servis@okna-satler.si ali  SMS na 064 273 440 
  • Servis bo izveden v roku 15 - 45 dni od poslanega predračuna. 
  • Servis lahko odpoveste še 3 dni po potrditvi predračuna. 
  • V primeru, da je izdelek ali storitev pod garancijo, stroške popravila krijemo podjetje SATLER okna in vrata d.o.o. 
  • V primeru, da ne gre za odpravo napake pod garancijo, stroške servisa poravnate po izstavljenem računu za opravljeno storitev. 

Za dodatna pojasnila nas pokličite na 02 292 74 50 in pritisnite tipko 3  ali pišite na servis@okna-satler.si.  
 

OBVESTILO O DELU MED PRAZNIKI

Spoštovani kupci, 

razstavni salon SATLER,  bo v prazničnem času od 23.12.2020 do 8.1.2021 zaradi kolektivnega dopusta zaprt. 

Pazite nase in ostanite zdravi!


 

Kontaktni podatki za servis
  • *
  • *
  • *
  • *
Opis napake
  • Prosimo, da opišete napako, k opisu lahko dodate tudi slike.

  • V primeru uveljavljanja garancije obvezno vpišite tudi podatke o številki in datumu računa.

UPORABLJAMO MATERIALE PRIZNANIH BLAGOVNIH ZNAMK











Politika zasebnosti | Avtorji: KIVI.si