AKTUALNO

[ 29.10.2020 ]

Naročite servis online!

Na naši spletni strani lahko naročite servis, tehnično pomoč ali podate garancijski zahtevek. 

Da bo naročilo servisa še lažje, smo pripravili kratek obrazec - izpolnite ga in sporočite nam čim več pomembnih informacij o napaki ali težavi. V primeru, da je izdelek ali storitve še pod garancijo, obvezno izpolnite podatke o številki in datumu računa. 

Preden izpolnete obrazec, preberite nekaj kratkih pojasnil: 

  • Podajte čim bolj konkreten opis napake. 
    • Kaj je narobe / kaj ne deluje
    • Primer napačnega delovanja ali napake (opis korakov)
    • Kako ali kdaj je do tega prišlo
    • Ali je izdelek / storitev še v garanciji (garancijska doba za posamezne izdelke ali elemente je opisana na garancijskem listu, ki ste ga prejeli ob montaži in/ali skupaj z izstavljenim računom)
    • Naložite slike, če jih imate 
  • V primeru uveljavljanja garancijskega zahtevka dopišite tudi številko računa in datum izdaje računa. 
  • Po prejemu vašega naročila servisa bomo preverili vse prejete informacije in vas po potrebi kontaktirali za dodatna pojasnila. 
  • Po tem prejmete predračun, servis pa bo izveden v roku 15 dni od poslanega predračuna. 
  • Servis lahko odpoveste še 3 dni od prejema predračuna. 
  • V primeru, da je izdelek ali storitev pod garancijo, stroške popravila krijemo mi. V primeru, da ne gre za odpravo napake pod garancijo, stroške servisa poravnate vi. 
Kliknite tukaj za naročilo servisa >

Z veseljem vam pomagamo tudi po telefonu ali preko epošte, zato nas kontaktirajte na 02 292 74 50 ali servis@okna-satler.si.  
  


 

UPORABLJAMO MATERIALE PRIZNANIH BLAGOVNIH ZNAMK











Politika zasebnosti | Avtorji: KIVI.si